Hem-Digital teknologi-E-böcker-Digmas populära ebokrecension

Digmas populära ebokrecension

E-böcker från tillverkaren Digma är kända för standarduppsättningen för funktionalitet som presenteras i budgetpriskategorin. Bokmodeller håller på att monteras i Kina, huvudtyngd är på skärmkvalitet, identitet med vanliga pappersböcker. Aktivt använt teknik E-lnk. Som standard levereras e-böcker med inbyggt minne inom 4-8 GB, om så önskas kan du lägga till ett minneskort och utvidga utrustningens funktionalitet. Varje enhet ger ytterligare belysning, vilket är viktigt när du använder en bok i ett dåligt upplyst rum, på gatan.

Betyg av de bästa e-böckerna från tillverkaren Digma

Modell Digma s683g

Digma s683g

Enheten anses vara en av de mest relevanta och tillförlitliga i den uppdaterade raden 2018. Inkluderar all nödvändig funktionalitet som du kan använda för att läsa böcker var som helst. Det har intressanta egenskaper som gör att du enkelt kan erbjuda allt du behöver till användaren. Till exempel avser detta en högkvalitativ inbyggd skärm med extra bakgrundsbelysning. Denna lösning skapas på grundval av den nya e-bläcktekniken, som gör att du kan skapa intrycket av en riktig pappersbok som ligger i användarens händer.

Utvecklingen av Digma s683g kännetecknas av närvaron av högkvalitativa sidknappar, genom vilka du enkelt kan navigera genom boken med en kraftfull processor (processorfrekvens 600 MHz). Batterikapaciteten är 1500 mAh, dessutom finns det ett fack för microSD-kort.

Pris - 100-120 cu

Modell Digma e61m

Digma e61m

Det tillhör antalet utvecklingar som företaget släppte under 2018 och med tillförsikt erövra e-bokmarknaden. Den kombinerar optimala egenskaper, har hög kvalitet och allt detta är tillgängligt till ett relativt lågt pris. Det viktigaste som fokuserar på Digma e61m är skärmen, som verkligen imponerar med dess funktioner och funktioner. Den är baserad på den populära e-bläcktekniken, som tar den så nära som möjligt till en pappersbok och anpassar den för varje specifik användare. Den har utvecklingen av bekväma knappar för rullning av sidor, vilket gör att vi kan garantera skapandet av optimala förhållanden för alla.

Dessutom är det värt att lyfta fram en sådan fördel med Digma e61m e-bok som en kraftfull processor med en klockfrekvens på 600 MHz. Den maximala mängden installerat minneskort ligger inom 32 GB.

Pris 120-130 cu

Modell Digma e634

Digma e634

Enheten låter dig använda rationellt allt eboksläsare och kommer att bli den optimala följeslagaren för varje potentiell användare. Rimligt pris är en viktig fördel som alla köpare har råd med. Det skiljer sig också i närvaro av ett rymligt batteri, cirka 1500 mAh, liksom en kortplats för att ta emot minneskort.

Varför välja denna Digma e634? Den använder den nya E-lnk-tekniken, som gör att du kan klara av att läsa vilken e-bok som helst och kommer att göra denna process extremt rolig. På grund av den ökade kontrasten närmar sig skärmtonen sig så vitt som möjligt. Konturerna för enskilda bokstäver blir tydligare, vilket säkerställer enkel läsning under en lång tid utan att ansluta enhetens bakgrundsbelysning. Faktum är att Digma e634 är ett slags kvalitetspapper med tydliga bokstäver på det.

Enheten stöder de format som e-bokutvecklarna efterfrågar mest, i synnerhet tillhandahålls fyra bildformat. Det finns en väldesignad navigering genom menysektionerna, du kan snabbt vända sidor. Dessutom finns specialmekaniska knappar som finns på framsidan av denna enhet. Den totala vikten är inom 152 gram.

Pris - 130-140 cu

Digma x600 modell

Digma x600

Modellen tillhör en av de mest progressiva utvecklingen av företaget, som såg ljuset 2018. Ett särdrag är en pekskärm av hög kvalitet med en diagonal på 6 tum. Ett kapacitivt batteri (1500 mAh) gör att du kan bläddra igenom cirka 5000 sidor i en bok utan behov av ytterligare laddning. Bland andra egenskaper noteras en monokrom bild, dessutom finns det ett alternativ för bakgrundsbelysning av skärmen. Det inbyggda minnet är 4 GB, du kan valfritt installera ett minneskort. Utvecklarna planerar att inkludera cirka 14 textformat samt 4 bildformat. Väskan är tillverkad av högkvalitativ plast.

Visuellt kommer Digma x600 att glädja dig med smidiga linjer, en utmärkt ramlösning. Det kommer att vara ett idealiskt alternativ för varje användare som behöver en fungerande ”läsare” i tunnelbanan, tåget, minibussen.

Pris - 100-120 cu

Digma r652 modell

Digma r652

Utveckling kommer att ta sin rättmätiga plats bland alla gadgetar för elektroniska böcker. Det kommer att bli en oumbärlig lösning om du reser, det gör att du kan ha kul på vägen. Den är liten i storlek, du kan använda den för att läsa den var som helst där ett sådant behov uppstår. Modellen har en sex-tums skärm vars upplösning är 800x600. Indikatorn är tillräckligt hög för att tillhandahålla högupplösta bilder, så att du kan se böcker, fotografier, bilder och mycket mer. Digma r652-modellen kan reproducera cirka 13 textformat, såväl som många arkiv, grafiska filer, för vilka deras separata format också presenteras.

Tillverkaren tillhandahåller 16 gråtoner, vilket optimerar enhetsinställningarna exklusivt för dina ögon.

Pris - 100-120 cu

Digma r676 Model

Digma r676

Enheten har en så viktig fördel som en beröringskänslig pekskärm. Den har en ergonomisk design, så att du kan flytta runt på skärmen med bara ett klick på önskad knapp. Frontpanelen innehåller uteslutande knappar som ansvarar för att vända sidor, men du kan också använda en speciell pekskärm för detta ändamål. Enheten har en imponerande tjocklek, parametern är bara 9 millimeter, och vikten är inte mer än 172 gram.

Bakpanelen är dessutom utrustad med den populära ”Soft Touch” -ytan, vilket bidrar till att boken är tillförlitlig i händerna.

Pris - 130-150 cu

Digma T646 modell

Digma T646

Digma T646 e-bok är en optimal kombination av högkvalitativ bostad, skärm och överkomliga kostnader. Pekskärmen har en diagonal på 6 tum och en upplösning på 1024x758. Gråskala traditionellt 16, vilket gör att du enkelt kan utföra högkvalitativ bildjustering. Tillverkaren har tillhandahållit en kvalitetsprocessor med en frekvens på cirka 600 MHz. Det inbyggda minnet i denna modell är markerat som 4 GB, men du kan lägga till ett minneskort med en kapacitet på högst 32 GB. Det finns 16 olika format av textmaterial och 4 bildformat.

Fördelar! Särskilt anmärkningsvärt är analysen av användningen av denna gadget. Boken är så bekväm som möjligt i handen och kommer att bli en oumbärlig lösning för att läsa i naturen, under alla andra förhållanden.

Pris - 120-140 cu

Modell Digma R659

Digma r659

Boken är en idealisk teknisk lösning som kan ge användaren obegränsad funktionalitet i relation till läsning av elektroniska böcker. Enheten är utrustad med en 6-tums pekskärm, vars upplösning är 1024x758 pixlar.Det inkluderar även bakgrundsbelysning av hög kvalitet, som enkelt och bekvämt kan göra det möjligt för dig att se de böcker du behöver i ganska dålig belysning. Modellen körs på en processor med en frekvens på 600 MHz, vilket gör att du snabbt kan öppna och bläddra igenom varje enskild sida.

Nedladdning av en fil utförs nästan omedelbart, användaren behöver inte lägga extra ansträngning på att hitta alternativa metoder. Minnet är 4 GB, utbyggbart upp till 32 GB.

Pris - 130-140 cu

Modell Digma E63S

Digma e63s

Enheten positionerar sig som en utveckling från den uppdaterade 2018-linjen. Den innehåller den maximala uppsättning funktioner som krävs för den mest bekväma läsningen och allt detta till en ganska rimlig kostnad.

Den har en väldesignad skärm, bekväma knappar för bläddring av sidor, samt en kraftfull processor med en frekvens av 600 MHz, ett rymligt batteri.

Pris - 140-160 cu

Modell Digma R62B

Digma r62b

Det kommer att vara ett bra resekamrat för varje användare, hjälper dig att spendera din tid på vägen så produktivt som möjligt. Med en sådan kompakt enhet kan du enkelt "hitta dig själv" var du än är.

Modellen är utrustad med en skärm med en upplösning i storleksordningen 800x600 pixlar, som är placerad som hög, garanterar utmärkt klarhet för vilken bild som helst. Inkluderar förmågan att arbeta med 13 textformat.

Pris - 120-140 cu